Lyönnin seurauksena lentää myös toinen uponneena ollut pallo

Löin pallon vesiesteeseen. Pallo jäi hyvin makaamaan esteeseen, joten päätin jatkaa siitä. Sain hyvän osuman. Mutta yhtäkkiä ilmassa olikin kaksi palloa. Toinen omani ja toinen jonkun muun pallo. Omani lensi n.90 metriä ja toinen pallo n. 35 metriä. Miten toimitaan?

Kun pelaaja on lyönyt omaa palloaan ja samassa osuu toiseen palloon, kyseessä ei ole väärän pallon pelaaminen, decision 15/2. Eli peliä jatketaan ihan normaalisti omalla pallolla tästä eteenpäin ilman rangaistuksia.

Timo Huvinen 3.7.2015

Jaa tämä sivu...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin