Siirtosäännön käyttö useamman kerran saman lyönnin aikana

Saako siirto(talvi)sääntöä käyttää yhden lyönnin aikana useamman kerran kunhan pallon merkitsee aina välissä eikä sitä aseta yli 15 cm päähän alkuperäisestä paikasta tai lähemmäksi lippua?

Siirtosäännössä sanotaan, että kun pallo on kerran siirretty ja asetettu, pallo on pelissä. Tämän jälkeen palloon koskeminen muutoin kuin mailalla lyöden on sääntöjen vastaista eli pelaaja rikkoisi sääntöä 18-2 (Pysähtyneen pallon liikuttaminen). Eli ei saa toistaa operaatiota.

Timo Huvinen/2.5.2006